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Tagli Capelli
Tutti i tagli moda capelli di questa stagione

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Tagli Capelli : Nov hair kosi letos predlagal frizerji, postajajo krajši in drzne: pomlad-poletje je napovedal kot semester, ki želi razglašajo trend, ki želi dati podobo neodvisna ženska, zadovoljen, vendar hkrati čutna in žensko z nuche odkritij, ključavnice in svetle barve, da osvetlitev polti in obraz. Pomanjkanja dolgi kosi variante spodobiti se okusi ženske bolj romantično: valovi so preberite na dolžine: bon ton in trezen slog art. Nov hair kosi, ki so izbrani, strokovnjaki iz industrije, kot vodilni modni izgleda so modne in glamurozne: linije so asimetrični in mladih. Treznost je mojster in priložnost igrati z vsestranskost kosov las začne naravni slog in preprost. Kratke lase ne postane več nekaj neobvladljive, oblike, ki so izgubili takoj zapustiti zaupanja vreden frizer, vendar kosi, ki lahko sledijo tudi doma medtem ko ostaja elegantna in ženstvena. Nikoli ne grdo učinek je še enkrat zmagovalec in vizualno osupljivi: majhen cuts so počaščen s stilom, ki se odvija v predlog, ki skriva serija praktičnost, preprosta eleganca in mladi. Prameni so iz enega na drugega, preberite niz merilniki so jasne in obseg je viden na straneh obraza pojavljajo uokvirjena z mehko dlako navzdol ji templjev. Obstajajo tudi predlogov, frizerji za najbolj strog: kosi odstranijo z pramenov las, ki so lahke in nudijo bolj čist in eleganten majhen cuts. Dolgo odbitki so romantične in spominja na nekaj let 60: dolžine so obsežni in sublimira s svetlobnimi valovi, stranska vrstica ohranja spredaj in so strožji krat in je enostaven za upravljanje. Barve uporablja so dve in Antipodes: blond pšenice, sublimirani ton na ton odtenke in vžigalnik kostanjev; tako prižganih luči na dolgi kosi, ki je na teh sodiščih, svetleče in exalting.

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Gossip & News

19 Feb 19

gabona offerte

Ecco le Offerte del mese !

AVEDA: 

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HAIR INVATI CONDITIONER - 1 L :  € 59,90 

 

L'OREAL PROFESSIONNEL: 

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MAJIREL - 50 ML : € 3,42

 

OLAPLEX: 

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TRAVELING STYLIST SET :  € 59,50

19 Feb 19

Nigel Darwin CEO Toni & Guy

Salon group Toni & Guy has named Nigel Darwin the new CEO with immediate effect. The appointment comes after industry legend and salon chain founder Toni Mascolo passed away at the end of 2017.

Pauline Mascolo, Sacha Mascolo-Tarbuck and Christian Mascolo said: " After a thorough and rigorous search process, we are delighted that Nigel has agreed to join Toni & Guy and we look forward to work with him. We know there is a really exciting future ahead, with the priorities being growth and new opportunities in every aspect of the business".

Nigel brings 20 years of experience to the role from a range of consumer sectors including beauty, wellness and fashion. In his most recent roles he has grown a number of brands from luxury to mass market within the UK and globally.

On his appointment Nigel said: "I am honoured to have been asked to lead the Toni & Guy business - which is the voice of unrivalled excellence within hairdressing. Toni & Guy and our extended family of salons, franchisees and partners have influenced and trained more individuals in over 40 countries around the world than any other hair brand".
He added: "I look forward to working closely with the Mascolo family, our teams and partners to build on this fantastic foundation - and to honour Toni Mascolo's vision and legacy by writing the next chapter of growth in the Toni & Guy story".

In his role Nigel will lead the Toni & Guy teams to devise and implement strategic plans to strenghten the presence of salons.

19 Feb 19

cartello pubblicitario

Da quest'anno le AMMINISTRAZIONI COMUNALI hanno il POTERE
di aumentare le tariffe dell'imposta sulla PUBBLICITÀ,
tranne per i messaggi pubblicitari che hanno una superficie
inferiore al metro quadrato
.

19 Feb 19

dolce-gabbana

"Potere alla stampa !". È questo il nuovo mantra di Domenico Dolce e Stefano Gabbana che, parlando con 'Vogue Italia', annunciano la svolta rivoluzionaria di tralasciare gli SPOT pensati per il Web ed esaltano la forza carismatica della CARTA STAMPATA di riviste e quotidiani.

Una rivoluzione copernicana per chi come Dolce e Gabbana per primi avevano esaltato gli Influencer qualche hanno fa al punto da piazzarli in primissima fila rendendoli protagonisti della comunicazione globale.

"Vogliamo utilizzare i MEDIA TRADIZIONALI in modo ancora più massiccio che in passato: ecco l'idea. Credo che nessun altro stia facendo qualcosa di simile - spiega Stefano Gabbana, da sempre il grande comunicatore della maison -. In un mondo sempre più globalizzato, esprimere la nostra unicità è diventato ancora più importante. Spiegare la nostra identità in questo modo è possibile solo attraverso la CARTA STAMPATA: sfogliando le pagine di un giornale, a una a una. Per noi - prosegue lo stilista - questo è il momento di tornare ai MAGAZINE, e anche ai GIORNALI, di andare nella direzione opposta rispetto agli altri. Per me è il grande ritorno alla CARTA STAMPATA".

18 Feb 19

classifica

In questi anni più che mai l'INNOVAZIONE è il termometro delle Aziende. 
Allo stesso modo, l'essere legati poco alla VERA INNOVAZIONE e molto all'IMMAGINE dei PRODOTTI ha comportato la frenata di Brand che rischiano così di diventare marchi "COMMODITY" : la sola qualità del prodotto non è abbastanza.
Ecco perché è in atto una RIVOLUZIONE nella CLASSIFICA dei Marchi più venduti.

I primi NON SONO PIU' i primi !!



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